Friday, October 31, 2008

Friendly Bola Lagi

Semalam Pejabat aku HEPA FC buat satu lagi friendly bolasepak ngan Pejabat perpustakaan tempat keje aku....game nie pon mengejut jek..lepas friendly ping pong kat PD, Game bola plak...wife aku dah bising sbb barang rumah banyak dah abis...dia nak ajak aku pegi masa ada game kat PD ari tu...tak dapat laah nak gi...aku janji ngan dia semalam nak gi TESCO, x dapat lagi sbb ada game bola...tapi ari nie aku dah bawak dia gi tesco dah...kul 3 aku gerak, jangan bagitau bos aku ponteng keje petang...heheheh...hmm lupa plak nak bagitau keputusan game bola semalam

HEPA FC 3 LIBRARY 1

minggu depan ada perjumpaan ngan pemain takraw universiti..kita org nak start traning bagi persiapan ke sukan staf antara universiti...
ikut aku dah malas dah nak wakil UTeM lagi..bukan dapat apa...tapi kengkawan aku semangat nak pegi,aku layankan gak...
ok laah....ngantuk nie...tata

0 comments: