Wednesday, January 21, 2009

Bertukar ke www.boboiz.com

Salam semua...sekarang nie akuboboiz bertukar sepenuhnya ke www.boboiz.com
harap korang lawat blog nie...
arois

Sunday, January 11, 2009

Putra - Kain Cinta Putih

klik pada lagu kalau nak download lagu nie...

Putra - Kain Cinta Putih.mp3

Saturday, January 10, 2009

SELASIHKU SAYANG

Sekali Sekala Layan Gak Lagu nie...heehha

Raja Lawak 3






KUALA LUMPUR, 10 JAN 2008: Ahmad Faizlam Alam, 30, atau Mat dan Shamsir Mohd Shahar,32, (Syem) terpaksa akur apabila menerima undian khidmat pesanan ringkas (SMS) paling rendah, sekali gus menjadi peserta pertama yang meninggalkan program realiti Raja Lawak 3.

Pengumumannya dibuat oleh salah seorang juri tetap Raja Lawak 3, Fauziah Nawi pada minggu kedua Gelanggang Raja Lawak 3 yang disiarkan secara langsung dari Studio 1, saluran Astro Prima (saluran 105), di sini, malam tadi.

Agak mengecewakan bagi Mat, apabila ini adalah minggu kedua berturut-turut dia tersenarai pada kedudukan 3 tercorot atas persembahan kurang menghiburkan.

Namun satu keputusan mengejutkan buat Syem. Walaupun memberikan penyampaian jenaka lebih segar serta berkeyakinan dengan 2 penampilan iaitu lelaki dan perempuan, namun namanya turut diundi keluar pada minggu ini.Turut tersenarai di tangga 3 tercorot ialah Adam dengan lawak azamnya yang turut kurang mendapat gelak ketawa daripada peminat.

Minggu ke-2 Gelanggang Raja Lawak 3, masih membariskan 12 peserta bersama tema jenaka bertemakan azam yang mengkehendaki mereka membuat persembahan selama 2 minit di atas pentas.

Sementara itu, peserta cilik kelahiran Kelantan, Mohd Amirullah, 20, (Amir) telah menjadi peserta yang menerima undian SMS terbanyak peminat, diikuti kumpulan Sepah dan Chot.

Turut menyerlah dengan jenaka yang padat dan segar ialah peserta wanita, Rafizzan Yaacop atau Yann, di mana persembahannya yang bertenaga itu telah mendapat pujian daripada 3 juri tetap Raja Lawak 3 iaitu Zaibo, Fauziah Nawi dan Shamsul Ghau Ghau.

Kumpulan LNJ juga tidak kurang hebatnya dengan kombinasi serasi anggota kumpulan berkenaan Afzan Saffuzn Ahmad dan Wan Sharizon Rahim.

Sementara itu, untuk mengundi secara SMS, taip LAWAK atau LAWAK <3/5/10> untuk undian secara pukal 3;5 atau 10 ke 32999.

Bagi undian ke talian tetap pula, undian boleh dibuat dengan mendail 13701/13703/13705/13710 untuk undian pukal 1;3;5 atau 10 undian dan ikut arahan yang disertakan.

Ultraman

Friday, January 9, 2009

Keluarga Aku

Wednesday, January 7, 2009

Zuhairy Dah Sekolah dah

Bila hantar anak aku masuk sekolah senin lepas teringat aku masa aku dihantar oleh mak aku pegi sekolah dulu....macam nak same jek situasinye....Sebenaunye risau gak aku bila tiba masa aku nak hantar dia ke sekolah..aku risau dia taknak pegi jek...pagi tu awal2 dah kejutkan dia, mandi, sarap..dia mana pernah sarap kul 7 pagi..selalu dia bgn tido kul 10 pagi..heheh,pagi tu makan laah roti yang mak dia buatkan..masa nak hantar nampak muka dia macam dah berat je nak gi sekolah,sampai sekolah isteri aku yang temankan dia kat dalam, aku dok luar perhatikan gelagat budak2 yang datang,aku ingatkan zuhairy yang paling takut nak ke sekolah..rupa2 nya ramai lagi budak yang seangkatan dengan nya..bila mau dia kata nak balik, buat alasan nak masak...terus dia kata dia lapar, dia nak balik makan..heheheh pandai gak dia cari alasan nak balik..bila ada budak dah mula menangis..apa lagi, gamatlaah sekolah tu dengan tangisan budah2 yang lain termasuk anak aku..cikgu tadika tu suruh gak semua mak balik,tinggalkan anak kat dalam..bila je mak dia keluar,lagi kuat anak aku nangis, sampai muntah kat dalam tadika tu...habis baju melayu yang dia pakai pagi tu kotor,nasib baik dekat jek rumah aku ngan tadika..kene lah angkat baju lain gantikan baju yang kotor tu, masa dia balik aku tunggi depan sekolah...aku tengok senyum je dia....dah ok laah tu, dia bagitau dia nangis kejap jek..badan dia macam takut jek...
hari kedua, senang jek bila nak hantar dia gi sekolah...
balik pon takya aku nak jemput sebab aku dah pesan orang yang jaga anak aku pi ambik dia sekali ngan anak dia tumpang rumah dia, sekarang aku dah tak risau lagi dah....

Tuesday, January 6, 2009

streamyx

Akhirnya aku daftar gak streamyx utk rumah aku...selama nie asik tompang wireless rumah cikgu depan rumah aku jek...kalau dia on, dapat laah aku bukak internet, macam sekarang ni..heheh, kalau dia tak bukak or takde kat rumah tak dapat lah den nak nolong ....petang tadi bertemankan zaki, kami pergi ke banggunan baru TM berhampiran MITC Ayer Keroh, Lepas tengok pakej yang ditawarkan, setuju laah aku untuk melanggan streamyx, tapi kene pasang dulu tel rumah..menurut kata dia, 2 atau 3 hari baru bleh pasang tel rumah, lepas tu barulah streamyx akan dipasang, jadi buat masa sekarang nie aku berharap pada cikgu depan rumah aku nie untuk aku melayari dunia tanpa sepadan nie..

* tak sabar nak tunggu streamyx sendiri...

Sunday, January 4, 2009

www.boboiz.com

www.boboiz.com adalah kesinambungan dari blog aku nie..dengan adanya boboiz.com aku berharap dapat lagi mempertingkatkan pengetahuan aku dalam dunia blogging nie..untuk mempertingkatkan pengetahuan aku,aku mengaharapkan tunjuk ajar korang semua untuk membantu aku...terutama ahmad zaki on www.zaki.com.my

harap korang layari gak boboiz.com, tapi sekarang dalam pembikinan...
tata