Sunday, October 12, 2008

i'M BaCk....






Salam semua....ari nie ahad.....aku baru balik dari sungai petani kedah......
Penat tu biasa laah....dah bleh tahan dah...masa baru2 dulu je letih sesangat...
esok aku malas nak pegi keje...kat sini aku nak cerita sikit pengalaman aku kat kampung isteri aku...SungAI PeTaNi KeDaH DaRuL AmAn,,

aku sampai sekitar kul 5.30 ptg ahad lepas.....sampai jek....lepak2 terus aku masuk tido....malam bangun makan....tahun nie tak byk aku berjalan...coz pak ngan mak mertua aku tak larat....keje aku kat sana makan tido jek....tu pasal kene sakit perut...pengalaman yang tak bleh lupa :
1. patah kerusi rumah anak mak mertua aku masa aku duduk makan kuih raya....
heheeh...malunye tuhan saja yang tau...
2. pak mertua aku nak bagi tanah dia kt bini aku....
3. sakit perut tahap memulas2 nye sebelum balik melaka...
4. Solat Jumaat kat masjid PAS..Khutbah dia lain sikit...tak ikut macam yang jabatan agama islam bagi...
5. tengok orang bersesak sesak semasa pulang semula ke bandar apa bila habis cuti raya ahad lepas 5.10.08...time tu aku plak yang mula balik kampung...jalan menuju ke Kuala Lumpur JEM teruk...
kat sini aku selitkan sikit gambar family aku kat sana..

0 comments: