Saturday, October 25, 2008

Open House & Kenduri Kawin

dah nak abis syawal masih ada lagi open house...semalam aku berkesempatan ke rumah Razmi (member satu tempat keje) yang terletak di merlimau...sampai sana ramai plak member yang baru sampai,takde laah segan sangat nak makan,rumah dia tingkat 4,kene naik tangga..fuh..seksa nak naik,kalau rumah aku tingkat 4 , lif plak takde, mesti aku dah kurus skrg nie..hehehehe nasib baik Zaki ada smlm..kalau tak mana laah aku tau rumah dia kat mana, tapi nak tunggu zaki siap macam pompan,janji kul 8 aku datang sana,sampai rumah dia baru nak mandi.....sedap gak makanan die...tapi anak2 aku tak dok diam..risau aku bila dia main tepi rumah,maklumlaah 4 tingkat..aku tengok bawah dah gayat...ari nie aku dok rumah sbb mem aku keje pagi,anak2 dia bawak pi taska sekali,ptg nie aku nak pi merewang kat rumah sepupu aku kat muar plak...malam nie dia nikah...SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT HAFIZ...esok Kenduri kat sana...esok aku pagi2 akan gerak ke muar, tolong apa yang patut..esok ptg plak opismate aku buat open house kat alor gajah...tak tau laah sempat ke tak aku kesana.....
oklaah...aku nak sambung tengok ulangan Akademi Fantasia kat astro...
tata

0 comments: