Tuesday, November 25, 2008

Lepas Rindu Aku


Semalam terubat laah rindu aku kat anak sulung aku Zuhairy,apa taknye, dekat 2 minggu tak jumpa dia...kalau aku tak angkat dia kat muar semalam mesti sebulan aku tak jumpa dia sbb aku nak gi peneng esok malam,bila time aku call dia mesti dia cakap suruh angkat dia...dia pon mesti rindu kat daddy dia ni..semalam gak aku uruskan pendaftaran sekolah tadika dan sekolah rendah dia...sekolah tadika jaim dan sekolah rendah arab..harap2 dia jadilaah insan yang berguna kelak...aku rasa ayat nie pon yang mak aku doakan bila hantar aku kat sekolah tadika, sek rendah, sekolah menengah...semua ibu bapa kita mesti berharap anak dia jadi orang yang berguna...sekarang bila aku dah berkeluarga, dah anak anak,baru aku tau harapan ibu bapa kat anak dia...

0 comments: