Thursday, December 11, 2008

DEmAM

Demam, sakit kepala, sakit sendi, perut memulas, cirit birit, tekak loya, muntah2, pening kepala...tu yang aku hadapi 2 hari lepas,aku pon taktau apa punca aku jadi camtu yang akau tau, isteri aku, family aku kat kampung pon semua kene cirit birit...aku rasa karacunan makanan bila makan nasi impit ngan kari yang mak aku masak...itu tanggapan aku jek...sebenarnye memang seksa kalau demam camnie..kalau setakat demam jek tak kisah nie siap ngan pakej sekali...tu yang aku tak tahan...anak aku yang kecik tu alhamdulillah...sebab dia tak makan ketupat kat rumah mak aku masa raya ari tu, anak aku yang sulung je yang makan ,tu yang dia pon demam ngan berak2.aku arie nie kene jadi fasilitator utk program outdoor kat ulu yam...terpaksa laah aku tolak job tu....kalau isteri aku tak sakit aku bleh gak pegi sbb skrg aku dah beransur sembuh...tapi selera nak makan lum terbuka lagi, dah 2 hari aku tak makan apa apa pon, isteri & anak aku pon sama...
ari nie aku nak kluarkan peluh...nak main ping pong tgh hari karang...aku taknak demam lagi...

korang doakan lah kami semua cepat sembuh seperti sediakala...
thanks...

0 comments: