Monday, October 20, 2008

PaU YiK MuN


Korang pernah dengar tak Pau YIK MUN? yang tak pernah dengau tu...Pau nie terletak di Tanjung Malim....memang terkenal pau nie...aku dah lama dengau cerita nie...cuma nak pegi tanjung malim tu tak kesampaian lagi....tapi minggu lepas aku baru berkesempatan ke sana...itupon nasib baik ada game silat kat UPSI, aku ditugaskan mengiring student utem ke kejohanan tu...target aku kat sana aku nak cuba try test pau tanjung malim...mula2 cuak gak nak makan sebab nama pau tu YIK MUN...kalau nama Ahmad Pau ke..tadelah cuak heheheh...tapi jangan risau...pau tu ditanggung HALAL.,FUH rasa pau dia lembut jek...macam murtabak pon ada...aku makan pau ayam ngn pau daging.....rege dia rm 1.60 sebiji.korang kalau nak gi...tempat dia dekat ngan upsi, berhadapan dengan hotel cahaya...aku kalau berkesempatan ke sana lagi aku akan cari pau tu lagi...
arios...

0 comments: